Tag Archives: download

The Greatness that is J*Davey

Once in a blue moon, an artist comes out and is just amazing. Well, in this case, we got 2. Miss Jack Davey and Brook D’Leau make up the group J*Davey. As you all know, I love music and finding new artist and all that good stuff. When I first heard J*Davey, I was like gasping for air, clenching the sheets, curling my toes with the eargasm I was enduring. I listen to good music all the time, but it’s rare to hear music that is everything you wanna hear. Most artist have something missing, but these fuckers have the perfect combo of soul and funk that makes my heart go pitter patter. It’s something in Jack’s voice that is like sex to me. It’s beautiful and nasty and rough and smooth all at the same time. AH! Let me stop swooning.

click the picture to listen and/or download

Their new EP, Evil Christian Cop: The Great Mistapes, dropped February 21 and me being all wrapped up in life, it went right over my head. I woke up this morning and was like “Jup, get you shit together and listen to it!” So I did and OMG, can you have 5 song more perfect than these? You can’t. It’s perfect music in my eyes.

“Quicksand”

You know what sucks?! They are coming to Atlanta March 30 and guess where I’ll be….bootcamp. 😦 Ya’ll should go for me! If I get stationed on the west coast, maybe I’ll get lucky out there. Welp, I think this swoon-fest has been drawn out long enough. I’ll ttyl!

xoxo, Jup.

Advertisements

Leave a comment

Filed under music

Wale “More About Nothing” Mixtape.

(Click Here to download More About Nothing)

Today has been so shitty. Parents tripping about me not being serious about finding a job, but when I try to go out and find a job, they act a ass about me not being serious about finding a job! WHAT THE FUCK DO THEY WANT?! Ugggh! So in order to calm me nerves (which are on edge), I decide to blast music. I listened to the Wale mixtape for the first time yesterday morning.  I liked it alot. So I though this would be the perfect mixtape to listen while I calm down. I WAS RIGHT! It’s so good! The name plays off one of his older mixtapes ‘The Mixtape About Nothing’. Shit fye.

Favorite Songs

The MC, The Breakup Song, The Breeze, The Friend Stranger, The Trip Downtown, The Ambitious Girl, & The Manipulation Pt. 2. (not in that order)

I would recommend this mixtape to anybody. Get that shit!

IN OTHER NEW! Most of you know Wiz fell on stage in Boston. Hilarious!

LMFAO!That shit was smooth as hell though. Playas fuck up too! LOL

xoxo Jup.

Leave a comment

Filed under music